Sabtu, 3 Ogos 2013

SENTUHAN KARTUNIS AIE

Tak perlu nak diperkenalkan lagi. Rasa-rasa semua orang kenal dengan kartunis Aie yang popular sekitar tahun 90-an dengan kartun AKU HIDUP DENGAN BLUES dalam majalah Ujang terbitan Karisma Publication Sdn. Bhd. Jangan tanya aku kenapa sekarang majalah Ujang sudah dengan penerbit lain pula.

Aku berjumpa dengan kartunis Aie semasa Pameran Kartun TULEN Malaysia di Balai Seni Visual Negara sehari sebelum puasa tahun lepas. Aku mendapat komen positif bila aku menunjukkan kartun aku di dalam majalah Gila-Gila. Lama selepas itu aku berjumpa lagi dengan Aie lagi di Pesta Buku Selangor di Shah Alam Convention Center. Terbaiklah.


 Autograf dari kartunis Aie. 4zee - Terbang TERUS. Aku akan terus terbang bro...
Autograf sempena promosi komik BOBOI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan